Google analytics Toestaan Niet toestaan

Facebook Toestaan Niet toestaan

Digitale Algemene Ledenvergadering: 30 december 2020

20 december 2020 10:15

Op woensdag 30 december 2020 wordt een digitale ALV via zoom gehouden. Aanvang 20.00 uur. Inloggen vanaf 19.45 uur.

Beste leden,

Eind september hebben we jullie geïnformeerd over de uitgestelde ALV van Hapse Boys. We hadden verwacht en gehoopt om dit jaar toch nog een fysieke ALV te kunnen houden. Helaas is dit met de huidige coronamaatregelen nog steeds niet mogelijk. Om toch aan onze statutaire verplichtingen te voldoen, wordt er op woensdag 30 december 2020 een digitale ALV via zoom gehouden. Aanvang 20.00 uur. Inloggen vanaf 19.45 uur.

We beseffen ons dat we niet de gebruikelijke 14 dagen hebben gehanteerd voor de aankondiging van de ALV. Mocht iemand hiertegen bezwaar hebben, dan kan dit kenbaar gemaakt worden bij de secretaris.

Wanneer je wil deelnemen aan de ALV, stuur dan vóór 29 december 2020 een email aan [email protected] om je aan te melden. Op woensdag 30 december 2020 krijg je dan de link toegestuurd waarmee je kunt deelnemen aan de digitale ALV. We hopen op een goede vertegenwoordiging, zodat we jullie mee kunnen nemen in het wel en wee van onze vereniging.

Tijdens de ALV zal de gebruikelijke agenda worden gehanteerd, zie hieronder

Mocht je vragen hebben, neem dan contact op via [email protected]

Met vriendelijke groet,

namens het hoofdbestuur v.v. Hapse Boys,

Teun Verschuren

Uitnodiging_ALV_Hapse_Boys_seizoen_2020-2021.jpg

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!